Interaksi Terakhir

Cikgu lain cuti tapi aku berhempas pulas dalam cuti ini untuk aku mendapat diploma perguruan malaysia.
jika tiada aral melintang, tamatlah sudah belajar formal aku untuk kali ini.

banyak ilmu pendidikan yang aku dapat di IPGM Kampus Batu Lintang ini untuk aku gunakan di sekolah nanti.

terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pensyarah yang mengajar kami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Comments

  • June 7, 2009 - 11:08 am | Permalink

    Seronok ye dah nak habis..saya ada setahun lagi…Kira sempat le jumpa sini..kita minum kat cafe ke 🙂

    zamri: bereh haris. kawe pun nok jupo demo. lepas exam ni de la jupo meta sbslm demo blik miri.

  • June 7, 2009 - 4:15 pm | Permalink

    aduh be… lama x online… bz ka? aku baru sapa perlis ni dari kapung… marin plan nak g tok bali, baling joran… uje la pulop! broadband lening bulih dapat brapa best price?

    zamri : hehe.. aku jugok jauh nun keno naik belon dulu. Fulus tok brp ado. nnt tnya tokey dulu… aku tgk kt sini tadi e156 rm285 je.

  • June 9, 2009 - 6:12 pm | Permalink

    Salam,

    Ugoh kito..huhu..bukannya pandai mana pun…setakat bual2 buleh le… 🙂

    zamri: bereh. kawe pun tahu ckit2 jah. ilmu kalu kongsi akan lekat dan bertambah. heheh

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *