Lapor diri esok

hehe…

esok aku akan lapor diri di sekolah yang sama. Lapor diri kali kedua la ni..

Surat JPN dah ada tapi surat BPSM belum sampai lagi ke tangan aku. Apapun aku akan lapor diri jugak esok walaupun tanpa surat BPSM.

Esok secara rasminya aku bergelar Guru Sandaran Terlatih (GST). Tiada lagi Status Guru Dalam Latihan (GDL). Horey….

Jom kita naik Bot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Comments

  • July 7, 2009 - 10:57 pm | Permalink

    Tahniah dah habis dan dapat sekolah sama 🙂

    TQ BOS. nok belaja nga demo ni pasal GA. hypervre ‘hang’ masa last create page. tak dpt2 lagi cari punca masalahnyer. tergendala jap.

  • July 8, 2009 - 9:56 am | Permalink

    selamat terjun ke alam perguruan sebenar…. hmmm mula ngan P1T5 agak bagus sebab kami dulu stat T4 je…. kalau xdak honest t2…

    benar bos… ni jasa guru2 yang terdahulu dok berjuang nak dpt permulaan yang bagus…

  • August 29, 2009 - 7:11 pm | Permalink

    slm,tahniah for u bro n selamat maju jaya mendidik anak bangsa!!!

    admin: terima kasih adik.

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *